Lediiiig!

Semester. Såå skönt.
Frukost m Cornelia. Sen tog vi bilen till Backaplan, parkerad och tog vagnen över bron.
Hon skulle till jobbet. Jag till Lagerhaus och bolaget.
Bussen över bron.
Mot Coop - en lång lista.
Allt fanns. Säkert åkte det ner nåt extra gott i påsarna.
Checkade ut, betalade.
Köpte en bunt vita hyacinter. Fick en nejlika på paketet. 

Hem.
Parkerade på gatan.
Fick gå två gånger innan jag kunde parkera bilen och bära in det sista.
Packa in i kylen, frysen och skafferiet.
Givetvis hade jag först torkat ur kylen. Det gör jag när jag har storhandlat. Det känns fräscht.
Började steka revben.
Köttbullesmeten får gosa till sig.
Moster och morbror kom.
Julklappar.
Och...


Med detta!
Kärlek i paket.
Vi äter alltid annandagsjulmiddag hos dem men så blir det inte i år men då kom maten till oss!
💕💕💕
Morbror lagade dammsugarmunstycket så nu kan jag städa före julafton.
En liten paus men nu ska jag trilla köttbullar.
I år ska jag laga dem i ugnen för att sen ge dem stekyta lagom till serveringen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback