Tisdag

Jobbar hemifrån. Jag är m i produktionsplaneringen på jobbet.
Det ger mig mycket pill i ett stoooort excelark.
Galet många klick. Siffror. Kolumner.
En dags jobb  = en månad klar. Bara fem mpnader kvar....min fjärdedel.
Men det e bara till att tugga på. Vi är fyra i gruppen.

En byrå ska monteras.
Klart prins Zigge ska vara med.



Hmmm vad ska vi göra ?
Jag  ska berätta.

Pssst bäst att viska till LillMatte.

Jag ska övervaka arbetet.

Sitter bra här.

Jag lägger mig här. Mitt i. Mitt på.

Han älskar att vara med mitt i smeten.



Denna kudden va mjuk. Här lägger jag mig. Mitt i röran.

Galet hur mycket förvaring man än fixar så är det inte tillräckligt.
Nordli fr IKEA har flyttat in i klädkammaren.
Cornelia ska ha lådor till sina kläder. Hoppas detta blir bra.
Hon ska rensa lite också.
Nu dags att fundera på middagsmat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback