Söndag

Vaknade tidigt, för tidigt men jag blir mer å mer lik min mamma så det är bara att acceptera.
Lite kaffe efter att ha morgonrastat Zigge.
La mig i soffan å kollade Gåsmamman - jag e absolut sist på den bollen .
Gillar den.
Cornelia kom hem från sin sleepover ,lagom trött och hon somnade om i soffan brevid mig.
Felicia och Dennis hörde av sig - de hämtade upp oss.
IKEA. 
Kollade möbler till deras lägenhet. Två veckor kvar till flytten.
Ett paket trall till.

Köpte en tallrik till Kevin - jag lyckades slå sönder en härom helgen.
Sötpotatis det gillar han..
Vi grillade på balkongen. Elgrill.
Funkar.

Sötpotatis frites och såna där rutor till.
Och grillsås.
Cornelia tog ner sänghimlen vi satte upp på balkongen. Det var fint när man satt på balkongen men fult från gatan.
Tänka om. Tänka nytt. Vill "boa" in den.
Fick ett sms - blev en härlig promenad. Björg, en dagismamma har flyttat till området.
Roligt. En timmas promenad m prat.
Felicia och Dennis åkte hem, han skulle upp å jobba tidigt.
Volvo öppnar upp produktionen igen.
Mästarnas mästare.
Magnum PI.
Sen var dagen, helgen, till ända.
Idag måndag,  jobb.
Ute skiner solen. Njut av den om du kan/vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback