Blommor

Fått leverans av skott . Bästa Inger på jobbet har drivit upp plantor.
Av frö från KapVerde! Sååå spännande. Roligt.


Balkongen ska fixas idag av dreamteam Kevin & Cornelia. Bänk ska byggas då jag hmmm lyckats sitta sönder den Palle byggt.
De e duktiga och innovativa så det kommer bli fint.
Sen ska jag plantera blommor. Vårda dem ömt.
Felicia ska få en av plantorna ,den som har sitt ursprung på BoaVista. 
Hoppas hoppas de tar sig. 🙏
Dahlia och en begonia ska också planteras.
Fredag idag.
Har uppdrag. Live. Kul.
I eftermiddag ska jag klippa mig. Hos Vivi.
Det ser jag fram emot.
Spännande sms kom i veckan. Såååå roligt men ff superhemligt.
Berättar sen.

Ni minns EU projektet? Det ligger på is liksom det m Love - dockan och jag som ska samtala om olika saker.
Vi får köra igång efter Corona har dragit dit pepparn växer som min mormor sa!
Märklig tid.
Oj, glömde fota att vykort jag fick igår. Såå vacker bild. Och fin text.
Tack - du som skickade det läser min lilla blogg.

Nu kaffe på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback