Wow vilken lördag!

Frukost efter promenaden m Zigge.
Lite soffhäng innan C och jag åkte till Backaplan.
Gröna skylten.
En sväng till GinaTricot.
Mot Bohus å innebandymatch.
Dennis spelar i Surte och de skulle möta Älvstranden.
In en sväng på Netto.
Mötte upp Felicia och Eva, Dennis mamma.
Matchen började. Konstaterade att jag nog aldrig sett innebandy live förut.
Dennis e .. back tror jag.
Plötsligt kände jag en liten gosig hand på min rygg , det var Dorian.


Han kom med pappa Johan och mamma Eva.
Vi tog tokiga bilder för att skicka till Kevin.  Han kunde inte kolla matchen då han var på thaiboxningsgala.
Vi såg en period sen var vi tvungna att åka hem.


Lite pepp inför matchen.
Dock tror jag det blev förlust.

Hem. Rasta Zigge. Dusch, piff.
Cornelia sminkade mig och gjorde håret.
Nya byxor som Cornelia hade köpt till mig!
Ett glas bubbel. På m nya jackan.
Bussen för att möta Henrik.
Vi skulle på kräftskiva hos vår gamla kursare ,skrivtolksutbildningen, Vega och hennes kille David.
Vi hann få i oss ett glas på Port Arthur innan vi gick till dem.
I hissen hade vi sällskap av ingen mindre än Isabella Löwengrip aka Blondinbella!
Hon skulle på samma fest som vi !!
Hon tyckte Henrik hade en söt presentpåse 😂


Vega David Henrik och jag.
Vilken kväll.
Kräftorna var lika stora som hummrar. 
Champagnen var väl kyld.
Sällskapet trevligt.
Ädla drycker avlöste varandra.
Klockan blev sen...
Kevin hämtade oss, körde Henrik hem till sig innan han släppte av mig här hemma.
Han messade en stund senare för att påminna mig om tvättiden.
Det blev inget tvättande.
Jag låg i soffan HELA söndagen.
Kevin hämtade upp Dennis, köpte Donken och kom till oss.
Cornelia var nästa lika seg som jag.
Mat. Tv. Coca-Cola. Chips. Och sömn.


Det var två till som sov gott i soffan.
Felicia var i skogen m vänner, hälsade på Paula som de var på ridläger hos.

Idag måndag, seg som attan. Men vilken fest, vilken grej, klart jag får vara trött då!


Den här bilden gör mig glad !
Underbara Zigge ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback