Wow vilken helg!

Torsdag:
Felicia och Kevin tog hand om sin fyrfota lillebror. Rastade honom så att Cornelia och jag kunde mötas på stan.
Lite strosande sen middag på stan.

 
Var mycket godare än det såg ut. Ett glas rosé. 
Prat.

Skål!

Cornelia gav mig en present. En " tradition" .


Ljuvligt vackra örhängen från Edblads. 
Symboliska.
Som den tatuering jag ibland, otippat, pratar om att göra på min underarm.
Stjärnor = mina barn.

Sen gick vi till The Theater på Gothia. 



Premiären.
Det var Cornelia och jag samt Göteborgs kändisar och en handfull andra gäster.

Under väntan fick C agerar fotograf till någon influencer.


Vi hade barbiljetter. Satt så bra! Vid bordet nedanför oss satt Jenny Strömstedt m maken Niklas.

Showen - wow säger jag. Danny, vilken ⭐
Sången, låtarna e fina men dansen ! Vilken grym dansare han är.
Vilket crew.

Sjukt bra!





Vi njöt!



PandaPanda och en alkoholfri vars namn jag glömt.


Fyllda av energi, glädje och musik åkte vi hem.

Fredag:
Heldag utbildning på jobbet. 
Samma gamla innehåll förpackat i nytt papper m snöre.
Jag kände mest ,jaha.
After work. En blandning kollegor. Mat, prat och dryck.
Camilla J åkte m mig hem.
Hemma möttes vi av mina barn och Dennis. De hade en mysfredag .

Lördag:
Team Always Secret möttes.
Malin och jag hade satt programnet. Vi mötres i Hagen för att gå till STC - ett gym!!
Crossfit m Ella.





6 stationer m två övningar på varje.

Så här såg jag ut en timma senare:



Död. Men det var roligt!

Resten av dagen kommer i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback