Snabbt byte

Av buss på Hjalmar. 25an kom samtidigt som jag hoppade av Stenungsunds expressen.
Hoppade på genom bakdörren.
Letade efter ett ledigt säte och fick då syn på Hugo.
Barnens kusin.
Satte mig brevid honom och fick ett gott skratt när jag insåg att Cornelia och Kevin satt bakom honom.
De hade varit på kusindag m Antonio.
Minigolf. Bio. Mat.
Nu var de på väg hem till oss.
Jag rastade Zigge sen tog jag en powernap medans ungdomarna hade kul i rummet intill.

Jag vaknade och var så godissugen! Promenad till godisaffären.
De unga tre drog till stan.
Jag kollade lite serier.
Söndag, väcktes av Zigge vid 07. Promenad.
Morgontv.
Frukost m Cornelia. 
Vi åkte för att handla middagsmat.
Förbi älskade Rusta 🥰

Hem.

Jag jobbade lite på eftermiddagen. På vägen åkte jag till Megaloppisen i Majorna.
Strosade runt plaskis.
Inga fynd.
Jobb.
Hem för att laga mat.
Middag m mina älskade barn.
Nachostallrik. Mums 😋

Jag fick presenter! Flera, många.


En klänning. Nagellack ×3. Nagelfil. Godis. Doftljus - pink prosseco. 
Läppglans.
Underbara älskade barn - Tack 🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback