Söndag

Idag fick jag sova längre, Zigge väckte mig först 9!
Frukost m Cornelia. Smoothie ,hallon och Larssons honung. 
Kaffe.
Cornelia skulle iväg. 
Manuel och Maria gav barnen en dag i julklapp.
Bio m middag men middagen ska kusinerna laga tillsammans. 
Felicia +Oliver = förrätt
Cornelia +Hugo = huvudrätt
Kevin + Simon = efterrätt
De ska själva sätta ihop sin rätt, handla ingredienser som M&M sen swishar pengarna för. 
Så kul idé,  mysigt.
Nu är kusinerna på Coop.
Fläskfilén ska marineras sa Cornelia och Hugo.
Jag ska...göra så lite som möjligt.
Ny Vinterstudion.
Kaffe.
Två lådor från förrådet ska jag iaf gå igenom. 
Långsamt jobba mig igenom dem alla.
Hämta en lampa som ska stå i vardagsrumsfönstret.
Ville inte ta ner adventsstjärnan ,den gav så mjukt ljus ,men var sak har sin tid.
Finns lite papper, läs räkningar att ta hand om.
Bokat tvättid.

Mmm söndag väökommen säger jag.


Två lådor klara. Kläder skänkta till Emmaus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback