En underbar dag

Goreth och Liana tipsade oss om Perla de Chaves. Oh vilket ställe!
God mat. Drinkar. Miljön. 
Hit åker jag gärna igen.



Marchellin och Elvis var med oss.
Kevin har bränt axlarna. Och Eva...


Har brännt ryggen!!
En dag, några timmar ,glömde vi helt bort att smörja in oss. 
Alla andra dagar hade vi påmint varandra. Tjatat på Matteo och Nathan att det är nödvändigt att smörja in sig.
En dag glömde vi.




Vi beställde dryck.


Och mat.
To die for gott.

Badades. Läste bok.


Drack drinkar gjorde vi. Eller iaf Eva och jag.
Det känns lyxigt...semester...livet.


Dagens selfie m hatt.




Kan varmt rekommendera både platsen och boken.

Hemma i byn tog Kevin och jag en sväng.


Ze följde oss till kyrkoherden. Den e låst - så inte de döda rymmer sa Ze.
Vi satte ett ljus på farfars grav.
Tio Osorio ligger brevid honom.

Kapverdes första president är begravd i byn. Han föddes i byn och var president i många år.



Kevin och Ze

Jag och fina Tio Joao.
Kevin m farbror Joao.


Sessenta =60, en kusin.


Ze, han e så lik sin pappa Diamantino , Dai.

Baren.

Prims.


Huvudgatan.
Souri- Ze hund.

Praça - här hänger alla. 

Kevin och hmm Djessica eller Aleisa...
Kusiner e de iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback