Badar i sol

Vilka veckor snart månader av värme vi har haft. I löööv it.  




Firat Johan och Marie som båda fyllt år!

Mysigt att grilla vid Röda Sten.



Prins Zigge. Gosigare hund finns inte. 



I tisdags kompade jag ut för att se Sverige spela åttondelsfinal. Vi var en liten men go gäng som såg den tillsammans. Coolast av alla var Ulf. Solglasögon inomhus.



Finally at last har jag fått mina converse som Kevin köpte till mig i vintras när han var på resa.
De har varit hemma hos Bjärne men nu sitter de på mina fötter.
Bländande vita.
Klänningen är ny. Ett fynd från HM- så skön. 
Nu mot dagens enda uppdrag.
I eftermiddag blir det match. Den ska jag se på stan. 
Önskar Dig en fin fredag och helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback