Att vakna

Och inse att jag hade drömt. Som jag kan koka ihop saker på natten. Människor. Miljöer. Händelser.
Tur att det var en dröm annars hade jag fått stanna kvar här på Cypern 😂😂
Vaknar tidigt. Vi somnar tidigt. Hör hur ungdomarna som bor på hotellet kommer hem efter nattens bravader. De lägger sig ute i väntan på att frukosten ska serveras. Någon har en påse från Mc Donalds med sig.
Personalen är i full färd med att fixa för dagen. Pooler städas. Här råder inget vattningsförbud. De spolar överallt på morgonen.
Cypern vaknar eller det kanske aldrig somnar?
En party-ö .
Cornelia och jag vi solar. Badar.  Läser. Njuter. Äter. Tar en drink. Sover. Myser. Vilar.
Laddar batterierna.
Det kan behövas till senare. Allt är inte en dröm. En del är verklighet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback