Mobilen på laddning

Gör att inga bilder finns annat än i mitt egna interna minne. Men där finns det.

God middag m ungdomarna. Kändes som det var ett tag sedan jag lag lagade middag.
Cornelia och jag hade tidigare idag varit på Ica och handlat.
Kycklinglårfile omringad av grönsaker med barbecue sås. Mums.
Att äta middag tillsammans och prata. Idag var det mycket prat om valet, partier. Vad står de för? Vad tycker jag ? Hur ska jag tänka. Stora beslut men också många fina kloka tankar.

En sväng till affären igen för att köpa tårta. Igår var det 22 år sedan Kevin döptes.



Känns både som nyss och för länge sedan.



Stefan , Kevins gudfar, min gudson.
De två har en fin relation. Kloka killar. Snillen spekulerar över en öl.
Vi tände tom hans dopljus när vi glatt mumsade i oss tårtan.  

Tvättat bilen.

Köpt en palm idag.



Här står den på vänt tills den flyttar till sin rätta plats.
En härlig promenad m Cornelia och Zigge tidigare under dagen.

Lite tv tillsammans. En tvätt e körd.
Kvällspromenad m två ungdomar och en hund.
Nu har alla lagt sig, arbetsveckan väntar på oss.
Imorgon ska jag jobba m Eva, min mentor. Ett tufft uppdrag men jag e säker på att vi fixar det. Helt galant.

Första sak att göra imorgon är att lämna bilen på verkstaden. Plåt och lack , den blev påbackad på Coop utan att någon gav sig till känna. Surt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback