Lördag

Frukost m kardemummadoftande kaffe.


Cornelia och jag åkte iväg-siktet inställt mot Kärrstegens Gård i Ljungskile.

Vi körde dit via Kvillehyllans där jag hämtade upp en lampa som ska skickas norr ut.
Men det får bli en egen story.

Cornelia körde. Hon kör bra- lugnt säkert och tryggt. 

Vi har aldrig varit på gården förut men oj så mycket fint och mycket folk.








Mycket fina saker. Rum efter rum. 




Inspiration.




Cornelia hittade- prövade och köpte en tröja! 

Vidare till Sprudla där vi på beställning köpte en Ernst Vas. 

Genom skogen för vi sen ner mot Klädkällaren. 

Varsin korv för snabb energi.

Kuddfodral. Amaryllislök. Lite annat smått.




Någon e nöjd med sina kuddfodral. Ska nog stanna till i veckan och köpa två. 
Eller fyra...


Sen var det Coop. Jag blev så sugen på flygande Jakob så det fick det bli.

Hem . Hämta Zigge.  Promenad runt berget.
Lagade mat tillsammans med Cornelia.  Vi åt middag alla fyra.
Vila.
Sen så mycket bättre. Detta var första delen jag såg...nja inte mina favoritartister. 

Började kolla en film men tant somnade.
Nu söndag.
Läsa gp. Dricka kaffe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback