Blå blå tejp

Och en rosa klocka!


Armen mår bra av att vara tejpad men jag har rejält ont i den.
Idag klockan 11:30 ska jag till sjukgymnasten förlåt leg. Fysioterapeuten för att kolla min nacke.
Nacken kan vara den som gör nerven ledsen. 
Jag har en gammal skada i nacken från 1987. Trafikolycka. 
Kanske är det den. Kanske inte. Ska iaf träffa Kia idag , kollega till Mia.




Vilken dålig bild ! 😂
Knappt man ser nåt. Klockan köpte jag när familjen ifjol körde till Tyskland och handlade inför vår fest.
Den svimmade ganska snart av batteritorsk. 
Bytte batteri inget hände men nu NU har den vaknat till liv. Har batteriet tappat kraft så att det nu Är lagom för klockan att orka ta emot kraften?!?!
Glad att den funkar.





Någon med gosigaste nosen ever vill gärna få min smörgås.
Kaffe. Macka. Tv4 morgonnyheter.

Jobb. Träning. Och APT står på dagens schema.
Sen är det helg! 🙌🙌🙌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback