Helgen som gick

Lördagen hade körschema. Från 8:15 när jag var hos sjukgymnasten tills dess jag kom hem miss-i-natten.


Dop.
Dorian Ossian - Kevins gudbarn. Min brors barnbarn.


Johan , Eva , Jasmine och Kevin med Dorian i famnen.


Ett fint dop.
Jasmine fick hälla upp dopvattnet.




Hon e så söt den flickan. Och stolt gudmor.




Dorian skötte sig än om han tyckte det var lite konstigt att ligga ner.




Dorian !




Så fina.




Fina coola killar.
Kevin gav Dorian ett halsband i doppresent. Ett nästan likadant som han själv fick av sin fadder Johan aka Dorians pappa för 21 år sedan.
Fotbollshänge. 

Han skrev också en mycket fin text på dopkortet.




Det läste pappa Johan upp under presentöppningen - känslosamt. Fint och mycket kärlek.




Många fina presenter fick han. 

Mat. Tårtor. Kaffe. Familj. Släkt och vänner.




Efter dopfikat tog vi oss nerför backen och hem till Lotta.
Min vän. Familjens vän. Felicias gudmor.
Hon har fyllt 50.

Med blommor och paket uppvaktade vi henne.
Inte en bild tog jag under kvällen. Fy på mig.
Roligt. Härligt.  Mat. Vänner och bubbel i glaset.
Jag stannade till ...typ sist.
Så härligt att få fira Dig Lotta. Du vet hur värdefull du är för mig och min familj.

Söndagen blev fylld av aktivitet men det tar jag och skriver om senare. 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback