Onsdag





Någon jobbar.
Hämtade henne från jobbet.
Jag hade slutat tidigt så jag hade städat. 
Röjt.
Burit. 
Renbäddat. 
Fixat å trixat.
Pantat flaskor. 
Slängt papper.
Skönt 

Hon hade mat med sig.



Mini- pizzor och mini- hamburgare.
Chips.
Läsk.
Kevin påg i soffan.
Antonio kom hem.
Felicia sladdade in.

Laddade.

Sverige - Belgien. 

Nu i grevens elfte timme började de spela fotboll.
Nä gör man inga mål vinner man inte.
Fotbollens enkla regel.
Zlatan - är jävligt duktig när han får till det men emellanåt står han mest still.
Gick offside flera gånger - passar inte ett proffs.
Nä jag tycker Martin Olson har varit bäst.
Granqvist var bitvis bra. Kämpade. 
Nu när Zlatan slutar kanske andra får chansen. 
Och Hamrén slutar.
Nu ska jag heja på Island !



Knähund!

Prins Zigge och Cornelia. 
💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback