Tredje advent

Helgen kom.
Helgen gick.

Igår var Cornelia och jag till Haga.
Julmarknad.
En kompis till henne stod där å släde crepes.
Deras UF- företag.
Cravings for crepes.
Goda.

Tände ett ljus på mammas grav.

Lördagskvällen låg jag däckad.
Frossa. 
Ont i magen.
Sov.
Tittade på Så mycket bättre.
Sov mer.

Söndag- vaknade och mådde bra.
Skönt.

Kalas för Emilio som fyller 1 år.
Mysigt att möta familj släkt å vänner.
Hem.

Hämta Cornelia. 
Köpa gran.
Laga middag.

Nu sitter jag i köket. Cornelia gör läxor.
Helgen lider mot sitt slut.





Kommentarer
Postat av: malin

Vissa helger går fortare än andra tror jag... Skönt att det onda i magen gick över ❤️ Kram

Svar: ..funderar på om det var mat förgiftning. .
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback