Ljuvlig lördagsmorgon!

Att vakna av fågelkvitter och att solens strålar letar sig in är underbart.
Jag vaknade före klockan.
Jo, jag hade ställt den för idag är det en dag som det måste vara flyt på.
Jag ska laga mat. Baka.
Städa och fixa.
Köra K till trafikskolan och sen vidare till jobbet.
C ska till TeamSportia för att prova och hämta nya fotbollsskor.
Det finns fördelar med att vara senior. Eget omklädningsrum. Tränings och matchkläder lämnas för tvätt.
Hon får skor upp till ett bestämt värde.
Skoj att det också gäller tjejerna.

Jag hoppas och tror att jag ska hinna dricka kaffe samt bläddra igenom tidningen.
Jag var lite besviken när jag la mig igår, jag ville att Steffo skulle vinna Lets Dance men så blev det inte.
Jag ska boka en träningsdate med Palle och Johan. Jag vet inte men det kanske blir jag och jag som kör ett pass , nej det kommer nog någon fler.
Det är så kul att köra i grupp. Utomhus.
Ja, nu ska jag fixa frukosten och sen är det bara att åka med.
Det kommer bli en fantastisk dag, det är jag säker på.
Solen lyser och jag ska ha goa tjejvänner på middag idag.
Vad kan gå fel liksom?!
..att maten bränner vid....att kakan inte blir så vacker som på bild...eller så blir allt bara toppen!

Ha en fin dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback