Tisdag

och jag sitter här vid datorn, det är tyst i huset.
F sover. C är i skolan, A på jobbet och K lämnade jag tidigt i morse vid Shellmacken för vidare färd till Sunne.
Hoppas det finns snö kvar.
Jag fick ett tips av Mia, min kollega och vän. Om både bok och blogg.
Jag ger nu det till er.

 

LarsHGustafsson.

Jag har hört honom tala, Jag har tolkat honom en gång för länge sedan men jag har inte läst hans blogg.

En klok man. Kloka ord.

Vad ska jag göra idag?

*förbereda middag, det ligger kött i crock-poten och gosar till sig

*ett läkarbesök för min egen del

*tolkuppdrag, köra bil ensam en lång stund. Skönt, hinner jag tänka

*finfika på stan med en mycket kär vän

*hämta en traderavinst i Majorna 

 

Komma hem, umgås med familjen. 

Vad ska du göra idag?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback