Jag har inte redovisat april månads träning...

men här kommer den:
 
Skidåkning 25 timmar
Power Walks 3 stycken
Löpband 45 minuter
Yoga 2 klasser
CrossTrainer 40 minuter
 
31 timmar och 25 minuter!!

Not bad, not bad at all men jag har skidåkningen att tacka för att april blev så bra.
Jag har haft det tjockt på jobbet, Inte fått klämt in träningen.
Jag har nu varit förkyld/allergisk/AC-påverkad i en vecka.
 
Inatt var första natten jag sov utan att ta nässpray.
Skönt.
 
Idag är det min nionde dag utan socker.
Jag är så nöjd och jag känner mindre och mindre sug.
Detta kommer att gå.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: El´ena

Du är DUKTIG! Jag har sedan idag nässpray, antibiotika, hostmedicin & droppar för örat. Sov inget natten som gick, dubbelsidig öroninflammation och jag som trodde jag vuxit från det :( Annars är det bra :) Kram

Svar: Stackare där, jag fick mitt livs första? öroninflammation när jag var typ 18. Vaknade natten mot julafton och trodde helt ärligt att någon höll på att dra ut mina hörselben med en tång. Jäklar så ont jag hade.Tur att det finns medicin att få.
Krya på dig, stor kram
Elisabeth T

2013-05-14 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback