En prinsessa sover i vår säng!

Fina lilla Matilda är här. Hennes föräldrar fick åka till sjukhuset och nu ligger mamma Lena där med dropp!
Det kan hon väl ändå inte kräkas upp?!?
Jag fick ett anfall...minns ni häxan Skurkärring? Hon kom hit idag och jädrans vilket fint skafferi vi har nu.
Några blommor har fått ny jord att bo i. En orkidé fick torv runt sina fötter nej jag menar rötter ;O)
Ett bröd står i ugnen. Jag tog ut köttet nyss, revben som har jag har honungsmarinerat.
Hm, jag gillar dessa "anfall"..skurtrasan har jobbat också.
Cornelia har surfat efter goa tårtor, vi ska ju ha kalas igen nästa lördag. Tårtkalas!

Nu ska jag ...andas lite.
Felicia körde jag i morse till Bulycke , hon skulle sitta i domartornet under dagens tävlingar.
Kevin är på gymmet och Antonio tog en sväng till Frölunda torg.

När Matilda såg sina kusiner blev hon så glad. Hela hon sprack upp i ett leende. Mysigt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback