Go´morron!

Jag har inte cyklat till jobbet idag. Cykeln fick stå kvar för jag har beredskap och det betyder att jag har med mig en bil hem.
Det brukar också betyda mer jobb...jag har en egen statistik över utryckningar. Det brukar bli en del extra timmar.
Igår åt vi , Antonio, Cornelia och jag, sushi på kajkanten. De två andra var iväg på egna grejer.
Det är mysigt att göra något extra ibland i vardagen.
Vi var till Högsbo för att hämta en bil också.
Fick oss en kopp kaffe hos Dennis & Lotta. Tiden bara sprang, trevlig att hälsa på dem.
Idag är en vanlig dag på jobbet. Men jag gillar vanliga dagar.
Det känns att det börjar närma sig semestern.
Det är mindre folk, läs skolungdomar, i stan men fler turister.

Ha en fin dag. Ät jordgubbar och njut av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback