Söndag, ljuvliga söndag.

Jag började med att plocka lite...det fanns ett behov av det. Spelade lite wf och quizkampen.
 
Bakade croissanter, det är beroendeframkallande.
Gjorde amerikanska pannkakor. Det gillar jag. Både att göra och att äta.
Kaffe. Mitt goa vietnamesiska kaffe.
Felicia vaknade. Kevin kom ner.
Cornelia och Oliva fick ett frukost-sms.
Vi satt ute. Lite blåsigt men helt ok.
Läst GP.
Lite mer kaffe.
 
Åkte till Hööks med Felicia, hon behövde ett par ridstövlar. Det andra paret är det någon dumstrut som har stulit ute på Bulycke.
 
Nu har jag plockat undan lite till. Vi ska få besök. Stefan och Maja e på ingång. Mysigt.
Det blir lite mer kaffe och en Almondytårta. 
OM du inte har besökt deras tårtoutlet i Torslanda tycker jag att ni ska göra det. Många goa tårtor till ingen kostnad alls, de kanske har ett litet veck eller två. 
Smaken e lika god som alltid.
 
Idag hurrar vi för fina Oliver som fyller 10!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback