Mmmm kompisboostat!

Jag mötte Liselotte på Korsvägen och våra fötter tog oss till InContro.
VI var tidiga och ganska ensamma till en början.
Vi slog oss ner i varsin fåtölj och sen började vi prata.
Vi pratade i flera härliga timmar.
Vi drack en go kaffedrink:
Frangelico
Kahlúa
med kaffe toppat med vispad grädde.
Gott kan jag säga.
Den kanske har ett namn denna drink  men jag vet inte vilket.
Vi pratade och sen tog vi en promenad mot stan och på vägen gick vi förbi
Södra Vägens glasmästeri som hade VIP-kväll.
Vi tittade på allt fint men hoppade över bubblet.
Vi hamnade på BeeBar.
Ett glas rött och mer prat.
Vi har känt varandra sen gymnasiet och det var på Hedenhös-tid.
1982-1985!
Våra barn är lika gamla.
Vi hade massor att prata ikapp.
Igen.
Mer.
Nytt.
Liselotte går på kurs några gånger under våren och vi har bestämt oss för att mötas vid de tillfällena.
Härligt att boosta.
Nu står GI brödet i ugnen.
Jag vet att det kommer att vara gott synd att klockan går så långsamt bara.
Vill äta det NU!
Kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback