Helgen fortsatte

lördagsfrukost. Kaffe, gp och levande ljus.
Klockan 11 var Antonio och jag inbokade på jympa. Baspass.
Efter tio minuter trodde jag att jag skulle dö men skam den som ger sig!!
Mitt under passet insåg jag att jag log!! Härligt.

Åkte til stan m Cornelia. Vi handlade.några.julklappar. Och gott bröd ta med till glöggmysets värdpar och till dem vi var bjudna på middag .

Mys i kvadrat. Glögg hos fam Berndtsson och middag hos Efrain och Lisa.

Söndag. Frukost och lite fix sen till stan och mitt yogapass!!
Så skönt. Stretcha. Dra.Mjuka upp. Bli varm i själen.

Hem. Lite logistik med barnen. Sen åkte Zigge och jag till Skatås. Vi promenerade åttan med kusin Mia. Så skönt. Röra på kroppen. Tanka energi.

En underbar helg. Nu sitter jag på vagnen. På väg till tc och jobbet. Idag är det premiär. Skrivtolkning. Känner mig pirrig men det kommer att gå bra.

Ha en fin dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback