Imorgon är det fredag

och Felicia kommer hem!
Nu längtar jag mer än massor.
Jag känner hur mitt mamma hjärta skriker efter henne.
Jag tänkte inte så mycket när hon åkte men nu 11 dagar senare vill jag att hon kommer hem.
Hon har säkert haft det jättebra. Lärt sig massor.
Hon planerade all mat, packade kläderna.
Jag vet att hon har fixat detta men imorgon ska jag få krama om henne.
Sen ska vi säkert gräla om att hon inte bär ner ridsakerna i källaren eller något annat.

Dagen imorgon kommer att bli lååång.
Jag ska ut och stavgå klockan kvart i sex!
Sugen på att haka på?
Välkommen , vi ses utanför mitt hus!

Möte hela dagen på jobbet.
Hämta Felicia och sen, sen går jag på beredskap!
24/7, mobilen är min bästa vän!
Ja, ja det är en del av mitt jobb, inte den jag gillar mest men den är ok.

Nu ska jag bädda Felicias säng.
Kolla lite på ett tvprogram för sen
sen kommer fyra kompisar till Kevin hit.
De ska sova över, spela spel och ha kul.

Cornelia är på träning och med sig har hon fina Josianne som också ska sova här i natt.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback