Måndag förmiddag

skulle kunna tro att jag är ensam hemma så tyst som det är men
Felicia har sin första sommarlovsmorgon idag.
Och hon sover. Länge. Gott.
Hon satt uppe sent och kollade på Paradise Hotel på datorn...
Det var ju ok eftersom hon var ledig idag.
Hon har jobbat i helgen också, på stalllet.

Jag har haft hantverkaren här. Ja, han har bytt någon mätare tillhörande el och fjärrvärmen.
Det har av olika anledningar blivit framflyttat till idag.
Nu är det gjort.

Jag ska städa lite idag har jag planerat.
Imorgon har vi skolavslutning för Kevin och Cornelia men mest av allt fyller

KEVIN 15!!

Det ska firas.
Det blir middag med farbror Manuel, faster Maria och kusinerna.
Farmor och morbror Bernt kommer också.
Flygande Jakob är beställt.
En riktig 80tals klassiker.
God.

Mmmm stolen på altanen hägrar och boken som ligger brevid...Kan ju städa senare...
Nej!
Nu sätter jag fart för till lunch får jag besök.
Fina Nelita kommer för att luncha med mig.
Mysigt.

Kram kram!
Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback