Mmm vilken helg!

I lördags åkte vi till fam Johansson på Tjörn!

Semesterns sista helg blev det av.

Kul.

När barnen lekte for vi vuxna till Pilane och tittade på den fantastiska utställningen.
WOW! vilka saker vi fick se.

Denna...




Det tog ett tag att gå runt men vädret var det bästa för detta ändamål.
Varmt, inget regn.
Vi tog en fika också.

Hemma började vi laga mat, grillade gjorde killarna.
Fam Börjesson hade tagit en promenad från Gullfjäll och med sig hade de Pia.

Vi njöt av mat och gott sällskap.
Barnen lekte och tiden rann iväg så som den brukar göra när man har trevligt.



Barnen ville ta sig ett kvällsdopp så ner till havet gick vi.

Det var en fantastisk kväll.

Härligt att se barnen leka så gott med varandra oavsett ålder.


Här är det tre godingar som tagit sig en simtur.
"..tång i vårt hår..."



Härliga vänner.


Imorse vaknade vi till hällregn.
Vi åt en god frukost och sen tog vi och trotsade vinden.
Regnet hade slutat.
Vi tog en härlig promenad som varade i tre! timmar.

Vi skulle bara ta en genväg...



En mycket vacker sådan men sen tog stigen slut.
Vi vandrade över stock och sten.
Jag hade flip-flop på mig...kanske inte de bästa vandringsskorna MEN vid ett tillfälle var det bra.
När vattenvägen var den bästa...Någon trillade ner, i vattnet, med skor...

Nu är vi hemma igen.
Gräset e klippt.
Felicia har packat för nu är typ 360 dagars väntan äntligen över.
Imorgon åker hon för åttonde gången till Madkullen.
Behöver jag säga att hon längtar.
Hästar är hennes liv.
Härligt.

Jag ska också samla ihop mig för imorgon ska jag jobba.
Jag har tom ett uppdrag , hmmm hur nu det ska gå till...
Ja ja jag ska nog klara av det.Hoppas jag.

Hoppas er helg har varit lika fin som vår.

Kan säga att träningsvärken gav sig men efter promenaden idag kanske den kommer på återbesök!

Kram!

Vill också idag säga Hipp Hipp Hurra för min brorsson Magnus som fyller år .

Ett härligt grattis till Manuel och Maria också som igår firade sin 17åriga bröllopsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback