Vänner

Ska man vara rädd om. Ibland träffar man på de som e helt fantastiska.
Denna trojka , trio, e väldigt olika individer men så roligt vi har tillsammans.
Patrik , Palle, som jag lärt känna via Torpet Mon som han ägde.  Ett fint B&B i Skatås. Jag var där på en mindfulnesskväll. Det ena ledde till det andra - kollegorna och jag hade vårt bokprat där.
En gång när jag kom dit sa jag att det kändes som att komma hem till en vän.
Och så var det. Blev det.
Idag umgås vi gärna. Gör saker ihop. Pratar.

Marie - en fin kollega som blivit min vän. En nära vän. 
Det är inte enkelt att i vuxen ålder hitta nya vänner. Det är en ynnest att få.

Ett glas vin eller två. Någon skulle på speed dejt....inte jag.
Jag ska till Torslanda och mäta katter för en annan vän som är i Namibia.



Ser ut som jag kliar Patrik i örat 🤣

Någon sitter på ett flyg.
Någon ser blåvitt spela mot Dalkurd.
Någon jobbar.
Någon är redan i Torslanda.
Själv ska jag vinka till någon som jobbar på Volvo.

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback