Mmm vilken dag!

En dag som för alltid är inskriven i vår almanacka!

HÄRLIGT!

Jag och tjejerna var på Backaplan och strosade runt.
Vi shoppade lite.

Antonio har fixat lite saker tillsammans med sin kusin John.
Felicia och Antonio skruvade ihop vår nya grill.
Den blev fin och invigd!



Helgrillat ytterlår.
Vitlöksolja.
Världens finaste Zigge.
Vårt fina fågelbo där det bor en björktrast.
Och en present.

Jag har tränat idag.
Jag kör ett program.
Idag var första dagen som jag skulle kolla vikt och mått.
Jag har på en vecka tappat två kilo
och
fem centimeter i "navelhöjd"!!
Jag är sjukt nöjd och detta gör mig mer taggad.
Jag ska köra juni ut.

Kram!

Fotboll på tv..hela kvällen.
I like!
Antonio är på vildsvinsjakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback