Min träning

Jag har nu kört programmet i tre veckor eller i 24 dagar rättare sagt. Jag tycker att det är kul. Riktigt kul. Jag kan komma på mig när jag vaknar att jag funderar när jag ska träna.
Jag har haft god hjälp av Antonio och Kevin. Sprungit med Ditte.
Jag har kämpat på. 
Inför denna mätning lydde jag EvaLotta. Jag vägde mig före intag av alkohol och kolhydrater och se..
7 cm har jag tagit bort, tightat till. Jag väger i stort sett som innan men jag känner mig inte lika fluffig.
 
Ett kilo fett väger lika mycket som ett kilo muskler MEN det tar större plats. Det är det som gör att jag känner mig mer tight.Ni vet densitet...från fysiken i högstadiet..
 
Jag tänker fortsätta att träna och i september kommer jag att köra enligt programmet Run 4 fun! 
 
Jag tänker mig sen att kombinera dessa två program, löpning blandat med styrka. Jag kan köra det när jag vill och var jag vill. Jag behöver inte boka tid och plats, det passar mig bra.
 
Jag är glad att jag har kommit igång och att jag tycker att det är roligt.
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback