Ibland blir det inte som planerat...

Tur vi hade två bilar då StoraGrå gick sönder. Och det är helt å hållet mitt eget fel.
Perra fixade det ,sa tydligt till mig att det håller ett tag men byt vajer länkaget.
Jadå svarade jag å sen *glömde* jag boka tid...och igår hände det.
Kevin bogserade mig hem fr Grönsakstorget till hans parkering. Ivrigt peppad blev jag av döttrarna.
Ogillar att bogsera...tror inte jag andades på hela vägen hem.
Imorgon ska jag ringa verkstan.

Söndag. Vasaloppet på tvn det är tradition. Frukost.
Tvätta kl 14.
Hjälpa Cornelia m lite småsaker. Kevin ska ta tåget till Stockholm. Tack Eva, Dennis mamma, för den hjälpen.

Sen ska jag förbereda veckan.
Kolla uppdrag. Utrustningen. Mat.
Städa lite också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback