Dagarna går

Kalasen avlöst varandra.
Cornelia har fyllt 26 år 🥳 Firades m go frukost.
Brunch å härlig promenad.
Hon fick en elcykel 🚲
Tack till Sonja & Perra. Meullers. Mildred. Manuel ich Maria. Felicia & Dennis.  Kevin, som alla var m på presenten.

Mysig dag.

Jag har firat purim i Ystad.


I år var jag höna 🐔


Köpte maglarpsbullar efter tipa av Monasuniversum men näää inte min grej.
 En giraff gjord av Natalie och mig.
 Soliga dagar. Ute i trädgården lekte vi.

Present fr familjen Ranstam Lega till Felicia 🥳💞



Mysiga dagar m Cornelia och Millie. Någon somnade gott i soffan.
Fejstimesamtal m Kevin.





Underbara fina Millie 💞

Nu är det snart påsk - 4 dagars ledighet. Jag ska passa Millie då matte ska iväg.
Äta godis. Vila. Njuta.
Umgås m barnen, alla tre.
Och ett gäng köksluckor ska målas.

Önskar dig en fin påsk 🐣🐥🐣




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback