Redan februari


Dagar, kvällar å nätter m gosbollen Millie 💞



Hon är en så himla go hund!!



Mat och blommor - så mycket gott för mage å öga.


Lagade middag hos Cornelia. Smashburger.
Blev så gott. Och kändes nytt.


Hittade fantastiska bilder när jag städade på vinden.
Kevin Cornelia och mormor ❤️
Jag är säker på att det finns en bild på Felicia också men den ligger troligen i en annan låda.

Hittade också mitt första skolkort.
Första klass på Västerhedsskolan. Gerda Röman var min fröken - sträng men bra.

Så liten. 


Aw m gina kollegor. Vilken kväll ! Så mycket babbel å skratt.


Träffade bästa Tant Anki . Så roligt att ses.

Lyckades m bravaden att ta en selfie helt av misstag men jag tycker om bilden.


Städat vinden och källaren - det behövdes verkligen.
Varifrån kommer allt ??
Jaja men det blev bättre. Skänkte. Slängde. Sorterade.

På väg fr ett uppdrag fick jag syn på en dam m denna kasse i handen. Gick ikapp henne och stoppade henne. Förklarade att på hennes kasse finns en bild på mina barn.
Jag fick gärna ta en bild.
En midsommardag för många år sedan ute i Torslanda.
Cornelia var lite kinkig men fotografen mutade henne m en glass.


Firat Astrid som nu är leg undersköterska! 🥳



Jag tittade på å kom med glada tillrop när Kevin och Cornelia skruvade ihop en bestå tvbänk.
Millie var tidsstudieman.
Hon vill alltid vara med. Mitt i.


Kevin har varit hemma en vecka. Det var retake week å eftersom han klarat alla sina tentor så blev han ledig. Kom hem å träffade vänner. Systrar. Och mig.


Vi fick en eftermiddag för oss själva.
Åt lunch på Adams i Frölunda. Rastade Millie. 
Slappade i soffan.
Värdefull tid att hinna umgås- fina samtal. 💞

 Millie fick välja lördagsgodis men den unga damen är kräsen. Till sist hittade hon kanin sticks.

Kiellers park. Där lekte vi och sprang runt.

Idag är det lördag. Jag har kastat sopor. Återvinning. Pantat flaskor. Skänkt kläder. Dammsugit. Duschat blommor.
Pratat m kusin Mia.
Nu ska jag äta lunch.


Fick en så god räksallad av Cornelia. 

Önskar Dig en fin helg.
Kram 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback