Ooops

Det var länge sen jag skrev.
Vad har jag gjort det senaste?
Här kommer bilder lite huller om buller.

 På ett uppdrag träffade jag Louise. Hon har de goaste kramarna.

Firat Ramona som fyllt 50 år 🥳
Temat var 70 och 80 tal. Jag hade grävt fram min goa vita overall från 80talet.
 Födelsedagsflickan Ramona 🥳
 Elcykeln är tvättad och Millie godkände cykelkorgen.
 Tussilago = vår.
 Begravning- Nelitas mamma Naia 💔❤️
En fin å ljus stund. Så vacker musik.
 Kevin har varit hemma. Igen. Så mysigt att han kommer.
Mycket prat å mat.
 Fick vackra tulpaner av Felicia och Dennis. 
 Min fina kusin Susanne har fyllt 60 🥳❤️
 I torsdags träffade jag brottsofferjoursgruppen hemma hos Stefan och Mabel i Hindås.
På vägen hem pajade Kevins bil!!
Fick ställa den i ett industriområde. Felicia och Dennis hömtade mig och igår bogserade Felicia och jag hem den.
Jag var helt svettig efteråt. Ogillar att bogsera/ bogseras. Känns läskigt.
Någon rem som gått sönder ,det ska fixas i veckan.
Måndag ,arbetsveckan börjar. Solen skiner å det blåser inte halv storm som igår.
Önskar dig en fin dag, vecka.
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback