TACK

För alla er hälsningar. Blommor. Sms. Kramar. Samtal. Besök. 
Ni ska veta att det gör mig glad. Att känna er omtanke 🥰
Idag är det 2 veckor sedan olyckan. Tiden går och jag läker. Kroppen e magisk - vad mycket den kan. Klarar.
När jag kom hem sov Cornelia och Millie här i 2 nätter innan vi bestämde att jag skulle sova själv.
Marie finns nära, bara något hus bort. Grannarna ovanpå. Brevid.
OM något skulle hända.
Men det gick bra även jag sov dåligt de första nätterna. 
Marie fick m mig ut på promenad. Långsamt tempo.
Men det gick.
Och jag blev trött i kroppen och med det kom sömnen.
Rörelse, mat och vila = bösta rehaben.
Stygnet e borta. Anmälan till försäkringsbolag gjorda.
Barnen, mina älskade barn - Jag har inte ord nog att tacka Er med. Att få all er hjälp, omtanke, glada tillrop, förmaningar är för mig magiskt. Kärlek. 
Jag försöker att i vardagen visa och berätta för Er hur mycket jag älskar er. Jag hoppas å tror ni känner och vet att Ni betyder allt för mig.
❤️❤️❤️

Tack å Kram till Er alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback