En vecka

Att vara hemma 24/7 är inte min starkaste gren.
Dagarna kan bli väldigt långa.
Tur i oturen att Felicia också är hemma. Vivhar hängt en del. Rastat Millie. Ätit lunch.
Haft det gott. Jag promenerar 2 ggr om dagen och långsamt går det stadigt framåt. Läker fint.
Samtal m läkaren igår - allt e bra. Inga återbesök. Han var nöjd m mig. Han svarade på mina frpgor, funderingar så nu behöver jag inte oroa mig.
Allt läker enligt plan.

Fick äntligen iväg Kevins paket igår. Olyckan kom emellan.
Fick en bananlåda av Marie. Hade köpt vakuumpåsar på Rusta. Till sist fick allt plats.





En halv förmögenhet senare var det skickat.


 I tisdags tog Felicia å jag emot Cornelias soffa.
Lån av farbror Manuels skruvdragare underrättade skruvandet.


Sååå skön soffa. Djup.
Den passar perfekt hemma hos henne.



 Mina fina kollegor Sandra och Ramona har skickat en bok till mig.
Omtanke. Det värmer. Gör mig så glad.

Fredag - Millie sover på.puffen. Cornelia kommer efter jobbet.
Vi ska äta middag tsm å mysa.

Trevlig helg 💞

Kommentarer
Postat av: Anonym

Denna bok har jag också. Det finns flera böcker av henne. Har dock inte den senaste. Kram Camilla i Skövde

2024-02-18 @ 08:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback