Dagar

Galet va tiden går, ena dagen är jag i ett varmt Portugal för att sen vara hemma i regn å rusk igen.

 Moster och morbror kom till Cornelia. Morbror fixade lite grejer så som tröga fönster. Han kikade på kylen.
Moster pratade m Kevin.


 Cornelia bjöd på mys.

Millie den lilla prinsessan 💞


Sara Benjaminsson levererade kantareller till mig.
Skogens guld. Så fina.
Nu ligger de på tork.

 Mot Portugal. Lissabon.
Jobb å möte m EU projektet.

Denna gången var Camilla med mig.

Mycket mat blir det.

 Camilla Jag och Gökhan i hamnen i Lissabon.
Vi bodde fint i ett område som heter Oriente.
AirBnB.



Vacker kväll ,bild fr balkongen.


 Grillad tonfisk på ett litet torg

 Stranden i Cascais.
 Vi hade det såå gött
 Vi åkte tunnelbana. Bytte linje. Åkte tåg.
Smidigt.
 Frukost på balkongen 
 Gott kaffe.

Det kommer mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback