Bokmässan

I onsdags åt Camilla Janocha och jag middag m vår ombudsman på DIK ,Hans 
Trevlig å god middag. Mycket prat å skratt. Hans fixade en biljett till årets bokmässa!


I detta kuvert låg biljetten 😅
Gick inte så länge på mässan - blev lite trött i huvudet.
Men jag hann köpa 3 böcker.


Första delen i Katarina Wennstams nya serie.
Ser fram emot att läsa den.
Frida Boisen haffade mig. Gav mig ett kort.


Mitt svar var hund 💞 För att de är glada, välkomnande å envisa.
Då svarade hon att det sa en hel del om mig.
Att jag välkomnar människor, är glad å envis!
Ja men det är jag ju.
Boken tar upp ett allvarligt ämne. Ett ämne som berör.

Sen stod han där - Pascal Engman. Han skriver så bra!
Hans böcker har fått Kevin att lyssna på bok.
Jag tackade honom för att han skrivit så bra böcker.
Han blev glad. Jag frågade när nästa bok kommer å då pekade han på den - Bestseller,  smygpremiär på den.
Tog en å bad honom signera den. Berättade att Kevin lyssnat på hans bövker vilket han uppskattade. Frågade om sonen skulle läsa denna men då svarade jag att sonen har mycket annat att läsa nu.
Jaha har han börjat plugga?
När jag svarade att han börjat på läkarprogrammet nad Pascal mig att önska sonen lycka till m studierna.
Fint.
Bok och biblioteksmässan är stor. Mycket folk. Mycket som händer. Digert program.

Tack Hans för biljetten. 
❤️📚


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback