Helgen

Så skönt när almanackan är tom. Gör något. Gör inget.
Tvättade iaf - söndagsnöje.

 Köpt en ny bok.


Millie har fått fästingmedel. 

Dagar som e varma - perfekt att ta m middagen till stranden.



Millie fick springa lös å som hon sprang. Upp å ner i vattnet. Runt å runt.
Frihet.

Så vackert.  Havsluft. 
Middagen var en kycklingsallad.
Solen värmde ff.


Millie å Cornelia går på kurs. Jag följer med, lyssnar.
Millie e så duktig. Lär sig snabbt.

 Hon e minst i klassen. Och absolut duktigast 💞

Det går åt mycket godis.


Vår blomsterhörna på balkongen. Gladiolus har jag aldrig haft, fick dem av Inger Larsson.
Ska bli spännande att se hur de blir.


Igår åkte Cornelia och Millie m Felicia till stallet. Det tyckte Millie var spännande.
Hon hade koll på Felicia som satt på hästryggen.
Idag har jag möte på teams och ikväll ska jag träffa mina fina vänner fr brottsofferjoursgruppen. Hemma hos Lasse.
Önskar Dig en fin dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback