9 maj

Våren e här å m den tät näsa. 
Kom hem i fredags kväll fr Örebro. Kände mig såå trött. Jo tack, ett dygn m feber!
Var helt borta hela lördagen. På kvällspromenade , Cornelia var också sjuk  var det tur att Marie bor nära. Jag höll på att svimma så hon fick ta Millie i kopplet å mig under armen.
Söndagen gick i långsamhetens lov. Häntade Kevin och Arsham på Landvetter. De hade varit i Litauen, Kaunas.
Spännande grejer på g...
Alltså Arsham e en så fin kompis, kille och skicklig tandläkare.
Han fick hoppa in å jobba lite i Kaunas...extrahera en tand.

Den blivande bruden Lotta. Kattis heter hennes stylist å kompis.

Cornelia fixade fina Jenny som blev så nöjd.

Jag fick servera bubbel 🥂


Hoppas mina rotsticklingar fr Lotta Radtkes rosmatin tar sig.

Körde Kevin och Arsham till Landvetter också på onsdags morgonen.
Sen jobbade jag hela dagen innan jag tog tåget till Örebro och kurs.

Middag på tåget.

Träffade AnnaLena och Marie mina kursare fr Västanvik. Tolkutb 1989/1991.

Idag måndag. Just rastat Millie. 
Sen jobba lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback