Cornelia 25 år 🥳

Du underbara, roliga omtänksamma fantastiska !
Du blev väckt av din bror som m levande ljus dansade för dig kl 05:40! 
Underbart sätt att bli väckt på ❤️ Kärlek.
Du fick sen frukost på sängen.


Millie var så klart m och firade 💖

Du fick paket.

På jobbet möttes du av detta


Fina storasyster Felicia hade pyntat vid din reception och Du fick många Grattis under dagen.
Och paket av kollegor.
Du är omtyckt på ditt jobb vilket jag förstår då du alltid hjälper, fixar och trixar för dina kunder.

Vi skulle fira dig efter jobbet. Du kunde inte bestämma dig för vad du ville äta så det blev en buffé av godsaker.
Dina syskon rastade Millie innan du kom hem från jobbet. Sen mötte jag upp dem på Backaplan.


Det var många happening på Coop.
Ansiktsmålning !


Jag fick ett fint hjärta 💖
Vi handlade frukter. Grillbricka från Lilla Istanbul. Sushi. Och lite fr Donken.
Dukade upp när vi kom hem.


Galet mycket god mat.


Och du fick ett par coola sneakers.
Du, dina syskon och jag gick en så fin kväll.
Älskar våra häng , prat och skratt. Allvar å trams.
Ni e helt jäkla fantastiska. Och jag älskar Er oändligt mycket ❤️❤️❤️

Go frukt m glass till efterrätt.

Jag ville så klart ta bilder.
Och det e jag inte världsmästare på men kul var det och ni är tålmodiga.


Suddig lins? Dålig fotograf? Kass kamera?

Lördag 
Vi for å handlade inför kvällen. Vi shoppade lite fina grejer till oss så som tröjor och örhängen. 
Kevin skrev högskoleprovet.
Felicia och Dennis kom.
Vi gräddae våfflor. Felicia gjorde drinkar. Vi dansade.
Vi gjorde någon tiktok challange och det känns i kroppen idag. Jag vann iaf mot döttrarna men Kevin var omöjlig. 
Spackeltavlor.
Millie var också med på ett hörn.


De blev såå fina 🥰














De ska hänga hos Kevin som önskade nya tavlor.

Vi spelade spel. Kollade lite hockey.
En fin kväll som sen fortsatte ut på stan m vänner.

25 fantastisk år har jag fått vara Din mamma- tacksam.
Grattis bästa Cornelia 🥳❤️🥳

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback