Jaha dagar blir till veckor

Och inget skriver jag.
Gör en snabb uppdatering.


Fina kusin Mia m familj är på äventyr. Tanzania och Zanzibar.

De har upplevt så.mycket. Ser fram emot att få.höra allt om resan.


Millie vill vara nära. Jättenära. Mest hela tiden.

Google gav mig ett fint collage på dem jag älskar - mina underbara fantastiska barn.
❤️❤️❤️



När matte e på dagsfest m bl a Josianne och jag jobbar då fick Millie vara hos Marie och Adrian.


Millie hade såå kul.


Jag hämtade henne efter mitt tolkuppdrag.


Sett på KapVerde tjejer spela Partille Cup.

Tyvärr blev det förlust men kul att de var med i cupen.


Ätit lyxigt god vegetarisk mat. Detta är efterrätten.


Gosbollen Millie 💞


Felicia checkar in på operation. Ledband i handen som är av.

Operationen har gått bra. Väntar på att få hämta henne.
Gips i 6 v. Ingen belastning på 12 v.


Mina dahlior på balkongen blommar så vackert.
De har bytt färg till ljuvligaste rött.


Ha det fint 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback