Hej fina Du som läser!

Glad att just du läser. Lämna gärna ett hjärta - då blir jag glad 


Middag m moster och morbror i Västra Bodarna. De passar katter & hus för fam Meuller är i Tanzania!
Fina Maja var där. Hon hade köpt en så söt apa till Kevin . Den heter Ompalompa 💞

Sen skojade vi m pappa Stefan om att vi bjöd Maja på vin - vilket vi så klart inte gjorde! 

Majas föräldrar var på bröllop i Frankrike. Författarinnan Emma Hamberg gifte sig m sin Patric och hon är vän m mamma Frida.



Morbror hade grillat så gott. Millie sprand lös i trädgården. 


Morbror och Millie.

Köpt en väska. På Rusta. Så nöjd 💞


Ystad - möte m EU projektgruppen.
Vega hade gjort så fint hemma å mötet blev så bra.
Vi lagade tacos till lunch.


Stadsvandring.


Vi spelade kubb.


Vi hade köpt Teckenboken till italienarna. De saknade den boken i sitt bibliotek.
Jag fick choklad som tack.
 Enrico och Florian.

David hämtade mig m Fräsen å då mötte vi Paolo och Imran.

Göran guidade oss i centrala Ystad.

Millie gillar sin bilstol.








Ystad är så fint 🥰

 Överfylld väska - Gökhan hade köpt skor till mig.
Lyckades få m mig allt hem.

Millie Gosbollen 😍

Älskar att hänga m mina barn. Att vara tillsammans.
Äta middag.
Tjöta.

 Jobbade m Micke igår. Vi åt lunch på Lasarettsgrillen i Borås på vägen hem.

Fick tips på en god cava - nu har jag beställt 2 flaskor.

Dahliorna på balkongen har bytt färg. Fr orange till mörkröd. Fina.

Gosbollen Millie har intagit sovplatsen för natten. Mitt på täcket 🥰

Ha en fin dag och Grattis Elinor som fyller år idag 🥳

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback