Natalino 50 år

 Här lagas det mat i stora kastruller.
Doftar ljuvligt.

Kevin fick röra. Påhejad av Claudia 


Sen fick det bli ett glas på Socopiran.
 Julafton 2022.
Finaste jag vet - mina barn. Och svärson. 

Maten kommer. 

Sååå gott! 
Köttgryta m grönsaker. Ris. Paipai - majsmjölsmos typ..
Jag åt som jag aldrig fått mat förut.
Vi hade tidigare på dagen kört till grannbyn å köpt vin och öl på kinesbutiken.
Lånat ut porslin och bestick.
 Vi var extra fina gäster på festen! Fick börja m maten.


 
Dröm sååå gott!!

Alla i byn som ville fick äta o dricka. 
Natalino hade koll på att tjejerna inte drack alkohol så han köpte läsk till dem. Omtanke.

Hundarna fick äta resterna.

Kusin Claudia fyller också år på julafton. Kevin sjöng för henne på svenska 💕

Underbar gatufest - Tack för att vi fick vara m och fira Natalino.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback