Ljuvligt


Gick på midnattsmässa på julafton. Först var Kevin Cornelia och Dennis med men de gick ganska snart.
Jag blev ensam kvar. Felicia sov redan. 
Jag tycker det är fint. Jag fattar inte mycket men känner värmen och stämningen.
De firade Natalino och Claudia. Det stämdes upp i Ja må du leva i kyrkan.
Fint 💕
 Juldagen var vi på Perla..
Ljuvligt.
Varmt.
Killarna njöt 

Jag tog en Caipirinha som smakade gott 🍹

Att kunna ta en drink på stranden e mysigt.


Mina älskade döttrar ❤️❤️


En solbränd selfie 

De har god mat på restaurangen. Och drycker. 

Snäckor i vackra formationer.

Kycklingwrap - min favorit.

Ett glas vitt sitter fint.

Jenga  spelet Johan å Eva gav till Marcellin har vi spelat. Med och utan honom.
Vi skrev dit Felicia Dennis och Cornelias namn på några bitar.
Jag föreslog att Marcellin skulle ordna en turnering i byn.
Vi spelade m några av grannbarnen också.
Cornelias korsordstidning tyckte några barn var kul. Leta efter ord då spelar det ingen roll att man inte kan svenska.
Att umgås är det bästa. Stunder att lägga i hjärteasken.
Att vara iväg länge gör att samtalen djupnar. Tacksam över hur kloka, förståndiga mina barn är. De utmanar mig, får mig att tänka nytt.
Lär mig nya saker.
❤️❤️❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback