Idrottsgalan 2023

Wow - vilken upplevelse!
Så roligt.
David och jag tog tåget mot Stockholm. Taxi till Globen där vi checkade in.
Fick i oss lite mat.
Fixade mig.
Kostym från Zara. 
Cornelia har visat mig make up tipsen.
Piffafe håret.


David blev intervjuad av Radiosporten på väg in.

Tänk att jag fått uppleva detta live. Det jag har sett på tv så många gånger.
Ett rum fyllt av idrottare och deras sällskap.


Maten var god.





Ett toabesök. Tur jag inte gick i pausen för då hade jag troligen krockat m prinsar och prinsessan!

Trevligt sällskap av bandylegendarer till bordet. Och Janne Boklöv m fru. 
Anekdoter. Och djupa ämnen.
Tiden flög iväg.
Jag hade klackskor och milde himmel så ont i fötterna jag fick!!
Pillade av mig skorna under bordet.
När vi sen skulle gå hade fötterna svullnat!
Gaaah så ont!
När vi lämnat lokalen efter att ha stannat å pratat med ett par idrottare samt ätit en korv tog kag av mig skorna.
Jag tänkte gå i strumplästen men David löste det genom att ta av sig sina skor å låna ut dem till mig.
Känslan var underbar !!

David trampade till hotellet i strumplästen!
Väl på hotellet bytte vi tillbaka.
Vi tog en avslutningsöl tillsammans m Jonas Jakobsson, skytten och hans fru.
Himla trevliga människor.
Nu väntar jag på tåget hem fr huvudstaden.
Jag gick hit fr Globen - en promenad på 9 km enl appen.

En underbar upplevelse - Tack David och Vega för att jag fick göra detta.
En dröm blev sann ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback