Hemma

Landade på eftermiddagen ,flög fr Amsterdam till Stockholm. 
Vi åt en god frukost på hotellet innan vi tog en shuttel till flygplatsen.
Köpte sylt innan vi checkade in! Den e sååå god.
Flög ,slumrade lite på planet. Kevin såg sin serie.
Bytte plan och glög söderöver igen till Göteborg. 
Hedlund hämtade oss - fint av honom.
Snö ute. Kallt.
Fyyy ville bara vända om!
En som blev glad när jag kom var Millie ❤️
Cornelia hade mött Sonja på Landvetter och fått hem den lilla Gosbollen. 
Hemma.
Trött efter flyg. Duschade. Kollade posten. Cornelia somnade. Jag kopplade Millie å gick på promenad.
Skönt att ha tre dagar ledigt innan jobbet drar igång.
Hinna andas. Landa. Packa upp. Tvätta.
Gå på kalas!!


Dorian firades - 6 år 🎉

Och min syster 


Som fyllr 65 !! Grattis bästa fina SysterYster ❤️



Snö. Kyla.
Brrrr!!

Vilat. Hängt i soffan.
Jobbat - det var kul och jag kunde tolka.
Läst mail. Sms.
Skrivit in uppdrag. Svarat på mail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback