Helgen

Vi firade jul barnen, Dennis och jag.
Cornelia lagade kreolkyckling och pasta.

Jag la till brysselkål för det hade jag längtar efter. 
Maten blev såå god.


I.år gick paketen i vitt, silver och brunt.
Så fint. 💕

Jag fick så fina klappar.
Hårfön.
Volymmousse ( som verkligen fungerar)
Och ett nagellack.

Dennis fick presentkort på Klubbhuset och Gifflar samt Polly godis 😅
Precis det han önskat sig.

Kevin önskar sig inga klappar men fick en stekgryta. En kavel. Operation Smile fick ett bidrag. Skrubbvante och goa produkter fr Rituals. Säkert nåt jag glömt 🙈

Tjejerna som jag inte fotade fick många paket.
Nagelkit.
Nagellack m sådan där lampa för gellack. Vas. Skrubbvantar. Halsband.
Hudvårdsprodukter.
Och fler saker - alltså mitt minne e kasst!!
Sen drog vi till Scandinavium för att se matchen
Sverige - KapVerde i handbollsVM.

Vi var en hel sektion kreoler. Vi var få i jämförelse m de som hejjade på Sverige men vi hördes mest !
Matchen hade mer att önska fr Cabos sida men de vann andra halvlek!




Fina Felicia och jag.





Kul att se handboll live!


Killarna fick till en bild m spelare nummer 7 - Flavio!

Sen åkte vi hem. Jag stannade hemma å de andra fyra drog på kreolfesten!
💃🕺🕺💃🇨🇻


Kevin och Cornelia kom hem kl 06!
En av dem m ett jag på ögonlocket! Sussi har en bula i bakhuvudet.
De hade haft sååå kul!
Söndagen gick i långdamhetens lov.
Handlade lite mat.
Tvättade.
Förberedde för måndagen.

I detta nu sitter jag på tåget mot Stockholm och kvällens stooora event!
Ska bli såå kul. Spännande.
Berättar mer sen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback