Helg

Igår jobbade jag på plats. Härligt att möta tolkanvändare live.
Handlade god ostar i Saluhallen. Bröd på DaMatteo.
Hämtade hem salamin kag köpt av kollegans son.
Rastade Millie. Somnade på soffan - såå skönt.

På tåget hem fr Stockholm satt denna reklamen!


Cornelia hade köpt ljuslyktor till mig. Två rosa. Såå fina. Levande ljus är magiskt. Ombonat. Älskar det!

Försökte chatta m comviq gällande faktura men h*n fattade inte.
Jag får maila ist. Mailade min vårdcentral också. Minns du att jag ramlade på BoaVista? Jag har ff ont i lång- och ringfingret på höger hand.
Stör mig när jag ska teckna. Och greppa.
Hoppas på tid för en koll.
Trodde att almnackan skulle komma ihår men icke.
Jag känner mig handlingsförlamad utan den. Vill planera. Se. Få en överblick.
Nu har jag datum  saker i huvudet å det fungerar men är långt ifrån optimalt.
Idag lördag -nyhetsmorgon. Cornelia sover...hon var ute igår..kom hem lite efter 05!
Rastat Millie.
Varit på Backaplan - köpt present då jag ska till Västra Bodarna för att fira bästa bästa kusin Mia!
Det blir middag och konsert i Alingsås. Fredrik hennes man spelar viola i ensemblen.
Moster å morbror hämtar mig men först ska Millie rastas och jag piffas.
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback